سرشماری اداره محصول مهندسی پروانه

سرشماری: اداره محصول مهندسی پروانه خوزستان استاندارد مصالح ساختمانی صدور 50 پروانه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما بازیگران

همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

عبارات مهم : تئاتر

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما بازیگران و صورت های معروف که معمولا کودک درونمان زیاد از بقیه فعال است.

به گزارش فردانیوز؛ شبنم فرشادجو یکی از قدیمی های عرصه بازیگری مخصوصا در زمینه تئاتر هست. چهر های که از جوانی یا حتی بهتر است که بگوییم از نوجوانی به شکلی جدی وارد این عرصه نگاه می کرد و خیلی سریع کار حرفه ای خود را شروع کرد. سالها حضور در عرصه تئاتر و دریافت جوایز متعدد در زمینه بازیگری وکارگردانی، کارنامه پرباری را برایش رقم زده هست. او که در رشته های متفاوت هنری نیز تحصیل کرده، این روزها سریال “گسل” را از تلویزیون و همچنین فیلم سینمایی “گذر موقت” را در سینما در حال پخش دارد.شبنم فرشادجو که متولد بهمن سال 56 هست، در آستانه 40 سالگی از دغدغه های جدی این روزهایش می گوید؛ از اینکه این روزها چقدر جدی به ازدواج فکر می کند و هرگز پول برایش اهمیت و اولویت نداشته و ندارد. این مصاحبه که در گفتگو با مجله ایده آل انجام شده است را در ادامه می خوانید:

همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

کارهای این روزهای من

این روزها فیلم سینمایی”گذر موقت” به کارگردانی افشین هاشمی را در اکران دارم که متاسفانه اکران خوبی به ان نداده اند و طبیعتا هم فروش خوبی نمی تواند داشته باشد. همچنین سریال “گسل” با بازی من در حال پخش است که نقش خوبی در این کار دارم. یک تئاتر هم قرار بود اجرا کنیم که بعد از حدود یک ماه تمرین، متاسفانه بهم خورد و به اجرا نرسید.

عضو یک تیم شدن

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما بازیگران

سریال “شوخی کردم” نخستین همکاری من با آقای مهران مدیری بود که آن کار را واقعا دوست داشتم. آیتم هایی که من و هادی کاظمی داشتیم و باید برایش 7 الی8 صفحه دیالگو حفظ می کردیم. خیلی جالب بود و واقعا به اندازه یک تئاتر برایش وقت و انرژی می گذاشتم. آقای مدیری جهت من غول فضای کمدی هستند و هنگامی که کار دوم یعنی “درحاشیه” را به من پیشنهاد دادند با کمال میل بازی در ان را پذیرفتم و حتی یادم است آن وقت دندانهایم ارتودنسی داشت که مجبور شدم خارج کنم تا بتوان در ان کار بازی کنم. در واقع آقای مدیری هوشمندی خاصی دارند. ممکن است اگر در آینده باز هم کاری به من پیشنهاد کنند بپذیرم و با ایشان همکاری داشته باشم ولی هرگز به اینکه عضوی از یک تیم ثابت باشم فکر نکرده ام.

با چند نفر بد هستم

باید عاعتراف کنم در این حرفه با چندینه نفر بد هستم و همه این را می دانند! اهل تظاهر کردن نیستم و به سرعت نظر و رفتارم را نشان می دهم. شاید این مورد در خیلی جاها به ضررم بوده باشد. متاسفانه خیلی از ماها عاشق تظاهر و چاپلوسی کردن هستیم. ولی من بعد از 40 سال هم نمی توانم خودم را عوض کنم.

چرا ورزش اسکواش

همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

من کاپیتان تیم اسکواش بانوان هنرمند هستم. اینکه آیا مناین رشته را گزینش کردم به این علت است که من از توی چشم بودن فرار می کنم. به خاطر همین هم دنبال رشته ای بودم مه خیلی توی چشم نباشد و دوستان هنرمند بتوانند راحت و با فکر باز وارد این رشته شوندف ورزش کنند و دائم جلوی لنز دوربین نباشند.

اهمیت ورزش جهت همه

من اعتقاد هستم یک بازیگر علاوه بر اینکه باید ذهن خلاقی داشته باشد باید تمرکز، هوش در لحظه و آی کیو داشته باشد که بخشی اکتسابی است ولی باید یک بدن آماده هم داشته باشند. متاسفانه زن های ما چه هنر مند و حتی چه منزل دار به ورزش توجه نمی کنند و ما هم خواستیم با تشکیل تیم ورزشی مردم را به سمت ورزش کردن تشویق کنیم و از طرف دیگر بگوییم بازیگران و صورت های معروف فقط در مزون ها نیستند.

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما بازیگران

موج های فضای مجازی

من تلاش می کنم از اینترنت استفاده درستی داشته باشم . اتفاقاتی وجود دارد مانند پرسشها سیاسی گه مورد نیاز است در آنها شرکت کنیم یا در مسائلی ساختن فرهنگ داشته باشیم. در سالهای اخیر دیده ایم که در شبکه های مجازی خبرهایی منتشر می شود و موج هایی راه می افتد که همه روی آن سوار می شوند تا خودی نشان دهند. قطعا من هم از اتفاقات بدی که رخ می دهد ناراحت می شوم ولی دوست ندارم با منتشر کردن دوباره آنها زیاد به عنوان دامن بزنم. همواره در صفحه شخصی ام صداقت داشته ام. من حتی یک کامنت بد دریافت نمی کنم. حاشیه سازی نمی کنم و دنبال جریانهایی نیستم که خبرساز شوم. ضمن اینکه من از این فضا جهت معرفی کارهایم استفاده می کنم و نظرات مردم را میخوانم و با آنها در ارتباط هستم و نقد و پیشنهادهایشان را می شنوم.

همسر ایده آل از نظر شبنم فرشادجو

فکر جدی به ازدواج

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما بازیگران و صورت های معروف که معمولا کودک درونمان زیاد از بقیه فعال هست. الان حس می کنم چیزی در زندگی ام کم استو با خودم می گویم تا چه زمانی باید تنها باشم و اگر یک همراه داشته باشم در این شرایط که به این بلوغ فکری رسیده ام، چقدر خوب است.

همسر ایده آل من

مهمترین خصوصیاتی که در ازدواج برایم مهم است صادق بودن و وفاداری هست. سن بالاتر از خودم را دوست دارم. من فوق لیسانس دارم و دوست دارم همسرم در سطح تحصیلات خودم و بالاتر باشد. توقع کمی دارم و دنبال این نیستم که همسر پولدار یا خوشگل داشته باشم! صداقت برایم مهمترین شاخصه است.

از ورزش تا مسافرت

تفریح های من در ورزش و سفر خلاصه می شود. مسافرت را به هر چیزی ترجیح می دهم. هر جایی را به فصلش می روم .

واژه های کلیدی: تئاتر | ازدواج | شبنم فرشادجو | اخبار فرهنگی و هنری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه