معاون ساخت آزادراههای شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نیازمند ساخت ۵ هزار کیلومتر آزاد راه تازه هستیم که باید با اصلاح مدیریت ضمن حفظ سرمایه گ
نرخ عوارض آزادراهها گران میشود
عبارات مهم : قزوین
به گزارش تسنیم، سید حسین میرشفیع افزود: اگر بخواهیم سرمایه گذاری در حوزه ساخت آزاد راه استمرار یابد باید امنیت سرمایه گذاری را با بازگشت سرمایه بر اساس گزارش درآمد هزینه در طول 18 تا 20 سال بهره برداری لحاظ کنیم.
نرخ عوارض آزادراهها گران میشود
وی با اشاره به زیاد کردن نیافتن قیمت عوارضی در سال 96 و گله مندی سرمایه گذاران تصریح کرد: بعضی از آزاد راه ها همچون پایتخت کشور عزیزمان ایران تا تبریز نیاز به بهسازی اساسی و سرمایه گذاری دارد و قطعا تغییراتی در قیمت عوارضی خواهد شد.
میرشفیع ادامه داد: هزینه های آزاد راه در حال حاضر از محل عوارضی و بعضی تاسیسات جانبی تامین می شود و اگر قرار باشد فشار فقط به سرمایه گذاران وارد شود سرمایه ها از این حوزه خارج می شود بعد قیمت ها باید متعادل باشد.
معاون ساخت آزادراههای شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نیازمند ساخت ۵ هزار کیلومتر آزاد راه تازه هستیم که باید با اصلاح مدیریت ضمن حفظ سرمایه گ
وی از نیاز کشور به ساخت حدود 5 هزار کیلومتر آزادراه تازه خبر داد و گفت: باید با اصلاح مدیریت هزینه تمام شده است آزاد راه پایین بیاید، منطق اقتصادی ساخت آزادراه ها با توجه به میزان ترافیک عبوری لحاظ و همچنین سهمی از محل صرفه جویی سوخت طبق قانون در سرمایه گذاری ها دیده شود تا هزینه ها فقط در قیمت عوارضی جبران نشود.
میرشفیع راجع به ورود دادستان قزوین به عنوان آزادراه قزوین – زنجان اظهار داشت: اختلاف قراردادی در خصوص دوران واگذاری بر اساس گزارش شرکت حسابرسی وجود داشت که در چند هفته اخیر در توافق وزیر راه با مدیرعامل بانک ملی مقرر شد سرمایه گذاری مورد نیاز جهت بهسازی کل آزاد راه انجام شود.
واژه های کلیدی: قزوین | آزادراه ها | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | مدیریت هزینه | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...